Så er det sommer og vi skal have tændt det fede bålfad som søren har håndsmedet og stillet i klubben
vi fylder det med brænde og tænder det op onsdag den 8 juli så vi kan grille pølser og snobrød som købes til billige penge i baren
mens vi venter på at flammerne bliver 2 meter høje kan vi lige få afsluttet de allersidste småting der mangler rundt omkring